مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-15سياسي

ایستادگی سردار جنگل، یادآور استواری جنگل های هیرکانی است


رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: ایستادگی و میهن دوستی میرزا کوچک جنگلی، ما را به یاد پایداری و استواری جنگل های هیرکانی می اندازد که در برابر هجوم یخبندان و دشواری ها پایدار و محکم ماندند و از ریشه های سترگ قیام و میهن دوستی حفاظت کردند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: ایستادگی و میهن دوستی میرزا کوچک جنگلی، ما را به یاد پایداری و استواری جنگل های هیرکانی می اندازد که در برابر هجوم یخبندان و دشواری ها پایدار و محکم ماندند و از ریشه های سترگ قیام و میهن دوستی حفاظت کردند.

دکتر حمیدرضا مسکنی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پیشنهاد آغاز نمادین آن از 11 آذرماه، سالروز شهادت سردار جنگل، اظهار کرد: ما در روزگار نمادها زندگی می کنیم و نماد، قلمرو ویژه ای دارد و در بر گیرنده مفهومی گسترده است.

وی افزود: در جوامع امروزی نیاز به درک سریع و آنی و به خاطرسپاری پیام ها داریم و نمادها نقش اثرگذاری در برقراری روابط ایجاد می کنند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه نمادها در زندگی ما حضوری بسیار وسیع دارند و می توانند در پیوند با زندگی امروز، معنای جدید و وسیع تری پیدا کنند، گفت: در نهضت جنگل و مرامنامه این نهضت هم اگر بنگریم بناست که مردم به آسایش عمومی برسند و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی سردار جنگل، یادآور استواری جنگل های هیرکانی است

ایستادگی سردار جنگل، یادآور استواری جنگل های هیرکانی است